|
|
NIEUWSBRIEF
OVONDE FABIOLA
5 december 2023 |
|
|
|
|
|
|
Zoals eerder aangekondigd, moesten we het dossier voor de aanvraag van een omgevingsvergunning aanpassen. Ondertussen verklaarde het Departement Omgeving van de Vlaamse overheid het nieuwe vergunningsdossier volledig en ontvankelijk. Naar aanleiding daarvan start op woensdag 6 december een openbaar onderzoek. |
|
|
|
|
|
|
Hoe kan je het vergunningsdossier inkijken? |
|
|
|
|
|
|
Het openbaar onderzoek loopt van woensdag 6 december 2023 tot en met vrijdag 5 januari 2024. Je kan het dossier inkijken:
- Online via het Omgevingsloket met het dossiernummer OMV_2021032811.
- Bij jouw gemeente na het maken van een afspraak:
|
|
|
|
|
|
|
Heropstart werken uitgesteld naar najaar 2024 |
|
|
|
|
|
|
Door de lopende procedure voor het verkrijgen van een nieuwe omgevingsvergunning kunnen de hoofdwerken vermoedelijk pas starten in het najaar van 2024. Ook de nutswerken kunnen niet heropgestart worden zolang de procedures voor de grondverwervingen nog lopende zijn.
|
|
|
|
|
|
|
Het project in een notendop |
|
|
|
|
|
|
AWV wil de Aarschotbaan en de Liersesteenweg (N10) tussen de Wouwerstraat in Heist-op-den-Berg en de Houwstraat in Berlaar herinrichten. Er komt een nieuwe gescheiden riolering en vrijliggende fietspaden langs de N10. Op de kruising met de Mechelsesteenweg (N15) wordt de bestaande rotonde Fabiola omgebouwd tot een ovonde met fietstunnels die de verkeersveiligheid en doorstroming zullen verbeteren. Dit project is onderdeel van de volledige vernieuwing van de fietspaden langs de N10 in Heist-op-den-Berg, Putte en Berlaar. |
|
|
|
|
|
|
Blijf op de hoogte |
|
Meer info vind je op de projectwebsite, waar je ook kan inschrijven voor deze nieuwsbrief. |
|
|
|
|
Vragen? |
|
Contacteer onze omgevingsmanager via bereikbaar.antwerpen@wegenenverkeer.be. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dit is een officiële nieuwsbrief van de Vlaamse overheid. |
|
Deze e-mail werd gestuurd naar:
marleen@amaril.be
Agentschap Wegen en Verkeer
Koning Albert II-laan 20 (bus 4) 1000 Brussel |
|
|
|
|
|
|
|