Verkeer op de N1 kan steeds in beide richtingen passeren
|
|
|
|
NIEUWSBRIEF
HERINRICHTING KONINGIN ASTRIDLAAN
Vrijdag 15 november 2024 |
|
|
|
|
|
|
Vanaf 18 november werken we ook in de zijstraat Koningin Astridlaan |
|
|
|
|
|
|
Op maandag 18 november starten de riolerings- en wegenwerken in de zijstraat Koningin Astridlaan (huisnummers 60 - 68). We starten met de voorbereidende werken, daarna worden de nutsleidingen verplaatst en vernieuwd. Aansluitend beginnen de rioleringswerken, gevolgd door de aanleg van het bufferbekken. Tot slot voeren we de wegenwerken uit. Deze werken duren tot de zomer 2025. |
|
|
|
|
|
|
Wonen en werken in de werfzone |
|
|
|
|
|
|
Woningen en handelszaken in de werfzone blijven altijd te voet of met de fiets aan de hand bereikbaar. Omwille van de aard van de werken, zijn opritten van woningen in de werfzone enkel toegankelijk buiten de werkuren. Indien ook dat niet mogelijk is, verwittigt de aannemer u met een brief, zodat u tijdig uw wagen buiten de werfzone kan parkeren.
Handelszaken die dagelijks veel personeel, klanten en leveranciers ontvangen, blijven maximaal bereikbaar via een tijdelijke inrit in steenslag of met rijplaten. Toch moeten ook zij rekening houden met enkele korte onderbrekingen. In dat geval verwittigt de aannemer u hiervan persoonlijk via e-mail of WhatsApp. |
|
|
|
|
|
|
Verkeerssituatie vanaf 22 november |
|
|
|
|
|
|
Op vrijdag 22 november starten de riolerings- en wegenwerken aan de westzijde (oneven huisnummers). De aannemer begint ter hoogte van het kruispunt met de Ooststatiestraat en werkt daarna verder richting het noorden én het zuiden. Verkeer kan in beide richtingen door. |
|
|
|
|
|
|
Blijf op de hoogte! |
|
Surf naar wegenenverkeer.be/kontich
voor alle informatie over het project en de meest recente verkeershinder. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dit is een officiële nieuwsbrief van de Vlaamse overheid. |
|
Deze e-mail werd gestuurd naar:
bereikbaar.antwerpen@wegenenverkeer.be
Agentschap Wegen en Verkeer
Koning Albert II-laan 20 (bus 4) 1000 Brussel |
|
|
|
|
|
|
|